Полтавщина запрошує до співпраці: презентували новий погляд на туристичні можливості регіону

Версія для друкуВерсія для друку

Полтавщина запрошує до співпраці: презентували новий погляд на туристичні можливості регіону

 

Основними завданнями туристичної галузі Полтавської області є збільшення туристичних потоків, формування позитивного іміджу, популяризація культурної спадщини та духовних надбань шляхом створення нових маршрутів

Про це сьогодні, 8 сепня, говорили т.в.о. начальника управління інфраструктури та туризму Полтавської ОДА Сергій Марчишинець та заступник начальника, член Ради туристичних міст і регіонів України Лариса Оніщук.

Наразі розвиток туристичного бізнесу забезпечують 223 турфірми, із них 10 — туроператори. А за останні 3 роки їх кількість збільшилася на 50%, що свідчить про перспективи розвитку галузі туризму, попиту на туристичні послуги та підтримку підприємницької ініціативи.

 — В області функціонує більш ніж 70 закладів розміщення, 74 оселі зеленого туризму та 15 центрів активного відпочинку. Рішення третьої сесії Полтавської облради сьомого скликання затверджено Обласну програму розвитку туризму і курортів на 2016-2020 роки. Яка враховує основні вимоги чинних законів України, — розповіла Лариса Оніщук.

Основними ж напрямками здійснення реалізації програми є реалізація політики держави у сфері туризму і діяльності курортів на Полтавщині, оптимізація системи управління сферою туризму, забезпечення оптимального середовища розвитку туризму області, інноваційний підхід до управління, просвітницька діяльність та науково-технічне забезпечення.

 — Наразі уже виготовлено три тисячі буклетів та путівників, два рекламно-презентаційних ролики «Полтавщина туристична», які розміщені для постійного перегляду у потягах «Інтерсіті» Південної залізниці та слайд-шоу, які демонструють на виставкових заходах.

Розвитку туристично-рекреаційної сфери області сприяє проведення екскурсійно-методичних подорожей, інфотурів, навчальних поїздок, розробка нових маршрутів.

Застосовуються й інноваційні технології для розвитку гастрономічного туризму — це квести, конкурси, вікторини, виготовлення традиційних та нових страв.

Організовуються туристичні розвідки для презентації об’єктів. Так, у липні презентовано об’єкт з апітерапії «Золота сота» у Петрівці Полтавського району, готуються для презентації бвох об’єктів у Великих Будищах і садиба зеленого туризму у Котельві.

 — Представництво області постійно бере участь у Міжнародних, Всеукраїнських, Міжрегіональних виставкових заходах, що сприяє популяризації туристичного продукту, — сказала Лариса Оніщук.

За словами Сергія Марчишенця, в даний час розробляється реалізація проекту концепції розвитку дорожньої інфраструктури області, націленої на сприяння туристичної привабливості регіону. Це і ремонт доріг, і під’їзних шляхів, автостоянок для туристичного транспорту та встановлення дорожніх знаків. На сьогодні в області 65 вказівників до туристичних об’єктів старого зразка та 35 вказівників нового, хоча потрібно — втричі більше.

 — Головна ідея, над реалізацією якої працює управління — це активізація розвитку туристичної інфраструктури на місцях, зокрема, в новостворених ОТГ. Адже, потік туристів сприятиме впорядкуванню територій, пожвавленню торгівлі, зайнятості населення та поповненню місцевих бюджетів, — підсумував Сергій Марчишинець.

Наверх ↑