Інформація Лохвицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області

Версія для друкуВерсія для друку

 

Порядок виплати пенсій за січень 2017 року

 

Лохвицьке об’єднане управління ПФУ Полтавської області повідомляє , що 21 грудня, Уряд на своєму засіданні прийняв постанову „Деякі питання виплати пенсій”. Мінсоцполітики розробило проект акта з метою забезпечення своєчасної виплати пенсій з урахуванням святкових і вихідних днів у січні 2017 року.

Зокрема, згідно з прийнятим рішенням фінансування та виплату пенсій одержувачам через їхні поточні рахунки в банках (з датами виплати по 15 січня 2017 року включно) та через національного оператора поштового зв’язку (з датами виплати по 10 січня 2017 року включно) буде проведено в грудні 2016 року в межах коштів, передбачених бюджетом Пенсійного фонду України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2016 року № 190.

Реалізація акта не потребуватиме додаткових коштів із Державного бюджету України.

          Додаток : презентаційні  матеріали.

  Механізм збільшення  пенсій  з 1 грудня 2016 року

   та інші  актуальні  питання  пенсійного  забезпечення

 

 

Працює  ВЕБ-портал електронних послуг  Пенсійного фонду

            З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді.      

              Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України:  http://portal.pfu.gov.ua

 

            Однією із важливих функцій веб-порталу є можливість громадянина контролювати дані щодо заробітної плати (доходу),  якими про нього відзвітовано до Пенсійного фонду його роботодавцем, а також стан сплати страхових внесків до Фонду. Адже розрахунок пенсії проводиться відповідно до даних облікової картки громадянина, накопичених із липня 2000 року.

            На веб-порталі Пенсійного фонду України роботодавець зможе проконтролювати стан розрахунків з Пенсійним фондом за своїми зобов’язаннями, проконтролювати надходження електронної звітності, подати заяву/скаргу до Пенсійного фонду та відслідкувати стан її розгляду.

            Пенсіонер матиме доступ до інформації, в якій станом на поточну дату зазначатиметься у відповідності до якого закону йому призначена пенсія, вид пенсії, сума призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та  інших доплат до пенсії, встановлених законодавством.

             Отримати цю інформацію можна  не відвідуючи управління Пенсійного фонду. Особиста участь потрібна лише при реєстрації. Такий спосіб отримання інформації безумовно є зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду.

            Для захисту персональних і конфіденційних даних прийнято певні міри. Підписуючи заяву про доступ до веб-порталу, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу.

            Щоб сторонні люди не змогли скористатися вашим даними, інформація буде знеособленою, по якій неможливо буде ідентифікувати особу. Виписки надходитимуть без зазначення прізвища, імені та по-батькові, без ідентифікаційного коду чи даних паспорта. Тобто лише Ви знатимете, що це таке і для чого. Якщо ж якимось чином дані попадуть у сторонні руки, вони нічого не зможуть ідентифікувати.

           Також інформація надходитиме у такому вигляді, що її неможливо буде скопіювати чи роздрукувати. Це теж робиться з метою захисту даних.

        Крім того на порталі розміщено великий об’єм довідкової інформації:

·        тексти різних законодавчих актів у сфері пенсійного забезпечення та сплати єдиного  внеску;

·        графіки прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду – центрального і районного рівня;

·        адреси і телефони управлінь Пенсійного фонду;

·        зразки заяв, бланків та інших документів, які можна  роздрукувати, заповнити дома і вже заповненими принести до управління Пенсійного фонду.

Як зареєструватись:

·        потрібно прийти до Лохвицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області за адресою: Полтавська обл., смт. Чорнухи, вул. Центральна, 30, каб.18, заповнити відповідну заяву (її теж можна роздрукувати з веб-порталу, заповнити вдома і принести готову до УПФУ), маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код;

·        для реєстрації юридичних осіб потрібно мати документ, що посвідчує належність до цієї організації;

·        Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також реєстраційний код;

·        зайшовши на веб-портал, Ви вводите цей код, вибираєте собі логін та пароль, вказуєте адресу електронної скриньки, на яку приходитимуть відповіді від Пенсійного фонду;

·        на вказану Вами електронну скриньку прийде лист – повідомлення  про підтвердження реєстрації на веб-порталі.

            Скористайтеся перевагами, які надає веб-портал електронних послуг, вже зараз та заздалегідь потурбуйтеся про свою майбутню пенсію.

 

Головний спеціаліст сектору ВЕРПІАС                                                                             Діденко О.І.

Головний спеціаліст сектору ВЕРПІАС                                                                             Буряк Р.М.

Тел.  5-14-54     

 

 

Про результати роботи з питань запобігання та виявлення корупції в Лохвицькому об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області за 9 місяців 2016 року  

 

     На виконання Програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2016 рік, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 14.03.2016 № 25, в Лохвицькому об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області видано наказ від 1.04.2016 року №6 «Про впровадження антикорупційних заходів на 2016 рік», яким визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції в управлінні та попереджено керівників  струкутрних підрозділів про персональну відповідальність щодо виконання заходів.

Метою антикорупційної програми Пенсійного фонду України є:

-     своєчасне виявлення, усунення та мінімізація корупційних ризиків під час реалізації функцій;

-     створення механізмів запобігання виникненню, виявлення та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності працівників;

-     поширення інформації про програми антикорупційного спрямування, впровадження у роботу.

Пріоритетним напрямом роботи в об’єднаному управлінні є проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців та претендентів на заміщення вакантних посад, яка спрямована на формування достатніх знань з антикорупційного законодавства, неухильного дотримання його вимог та обмежень. Протягом 9 місяців 2016 року в об’єднаному управлінні проведено 5 семінарів де розглянуті питання спрямовані на підвищення особистої , дисциплінарної та матеріальної відповідальності кожного за додержанням законів, збереженням державного майна, недопущення використання своїх повноважень у корисних цілях. З метою якісного добору кадрів в управлінні  адміністратор конкурсу пройшов технічне навчання та пробне тестування з питань антикорупційного законодавства та державної служби.

Для забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави перевірено своєчасність подання, правильність та повноту заповнення 42 декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.

Управління постійно впроваджує методи обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій, з метою унеможливлення підготовки документів про призначення (перерахунок) пенсій спеціалістами управління, які безпосередньо здійснюють прийом громадян.

       Спеціалісти громадської приймальні надають громадянам консультації з питань, що належать до компетенції управління, довідки, а також приймають заяви на про призначення (перерахунок) пенсій. Всі прийняті документи передаються до відділів з питань призначення та перерахунку пенсій для безпосереднього опрацювання. Такий розподіл функціональних обов’язків унеможливлює та значно знижує потенційні корупційні ризики.

       Крім того, в громадській приймальні управління та на особистих прийомах у керівництва управління проводяться опитування та анкетування громадян щодо оцінки діяльності управління. Так, в серпні місяці опрацьовано 285 анкет з громадської думки відвідувачів громадської приймальні стосовно якості їх обслуговування.

        На інформаційному стенді, призначеному для висвітлення діяльності управління по запобіганню корупції розміщено затверджений План заходів з реалізації Програми Пенсійного фонду України щодо впровадження антикорупційних заходів на 2016 рік, звіт про його виконання та алгоритм дій при виявленні ознак корупції у діях працівників управління.

        За 9 місяців 2016 року до управління не надходило повідомлень від громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку службовців управління.

        З метою оцінки виконання покладених функцій на управління, обговорення підсумків роботи управління проведено акетування з вивчення громадської думки щодо роботи управління у сфері запобігання та протидії корупції. Опрацьовано 68 анкет.

        Управління постійно забезпечує доступ громадськості до ознайомлення з публічною інформацією, яка отримана,створена або знаходиться у володінні управління, у тому числі у формі відкритих даних, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21.10. 2015 № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі  відкритих даних".

  Також, управління забезпечує оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої Законом України «Про здійснення державних закупівель» та Законом України «Про відкритість використання публічних коштів» у встановленому порядку.

       За допомогою Єдиного веб-порталу використання публічних коштів  «Є-Дата» забезпечено в установленому порядку оприлюднення інформації про закупівлі товарів, робіт і послуг та використання коштів об’єднаного управління управління.

       Для підвищення рівня автоматизації функціональних процесів та інформаційно-технічного забезпечення, зменшення впливу «людського фактора» здійснюються роботи з модернізації прикладних підсистем програмного забезпечення обліку сплати платежів, опрацьовуються зміни до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

       Забезпечувався постійний контроль за додержанням посадовими особами антикорупційного законодавства, зокрема щодо суміщення  та сумісництва з іншими видами діяльності та обмеження щодо спільної роботи близьких осіб. З цією метою до особових справ працівників управління – державних службовців долучені інформаційні повідомлення стосовно працевлаштування та роботи в управлінні Фонду близьких їм осіб.

       До спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції повідомлень про корупційні правопорушення працівників управління не надходило.

        В звітному періоді здійснювався постійний контроль за формуванням потреби та здійсненням фінансування пенсійних виплат з метою недопущення надання переваг при спрямуванні коштів на об’єкти з виплати та доставки пенсій.

       Протягом звітного періоду державні службовці об’єднаного управління до відповідальності за вчинення корупційних та пов'язаних з корупцією правопорушень не притягувались.                                                                                                                                   

  Головний спеціаліст сектору персоналу та організаційно-інормаційної роботи В.Кірічевська    

 

 

Легальна заробітна плата – впевненість в завтрашньому дні

   

 

Сплата страхових  та єдиного внесків, детінізація доходів,  легалізація зайнятості населення є одним із пріоритетних напрямків роботи, що стоять на порядку денному перед працівниками  Пенсійного фонду України.

            Наймаючись на роботу, громадянам слід пам’ятати, що заробітна плата, яка виплачується у «конвертах» – це тимчасове благо, яке має негативні наслідки для самого працівника. Це, перш за все, ризик залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Особа, яка працює неофіційно, при отриманні травми не може розраховувати на виплату їй лікарняних та інших обов’язкових виплат.

Отже при влаштуванні на роботу потрібно офіційно укласти з роботодавцем договір, де передбачена гарантія оплати праці найнятого працівника, а разом з тим і відрахування до фондів, які дають змогу обраховувати в тому числі  і стаж для призначення майбутньої пенсії.

На жаль, часто трапляється так, що найманий працівник навіть не здогадується про те, що він офіційно не оформлений і його заробітна плата не декларується роботодавцем. На сьогодні автоматизована система персоніфікованого обліку надає можливість кожному працюючому особисто в будь-якому  управлінні Пенсійного фонду України одержати інформацію щодо нарахованого заробітку, щомісячного розміру сплачених внесків та про розмір страхового стажу. 

На сьогодні наявні великі втрати пенсійного бюджету від заробітної плати, яка виплачується  «в конвертах». Тому дуже важливо, щоб працівники отримували заробітну плату  офіційно, бо саме у такому випадку вони є соціально захищеними.

Необхідно зазначити, що з 1 січня 2016 року відбулися істотні зміни в законодавстві щодо сплати єдиного соціального внеску, який з січня 2016- зменшився, і для всіх страхувальників становить 22%,  що дає змогу поліпшити ситуацію із легалізацією заробітної плати та робочих місць, провести детінізацію економіки.

При цьому, працівники підприємств будь-які внески до Пенсійного фонду із своєї зарплати взагалі не будуть сплачувати, ці платежі проводяться  виключно лише роботодавцем. Зменшення ставки єдиного внеску, жодним чином не впливає на механізм обчислення і розмір пенсії майбутніх пенсіонерів.

Крім того, дистанційно, не виходячи з дому чи офісу, можна скористатися Веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України та ознайомитися зі своїми персональними даними в реєстрі застрахованих осіб. Для реєстрації на порталі необхідно подати до управління Фонду заяву відповідного зразка. При наданні заяви кожен отримає пам’ятку реєстрації користувача ВЕБ-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Розмір пенсії людини, як і раніше, залежить від трьох чинників - тривалості страхового стажу, розміру заробітної плати та повноти сплати єдиного внеску. Ставка єдиного внеску, хоч би якою вона не була, безпосередньо не впливає на пенсію. Головне – щоб внесок був сплачений роботодавцем у повному обсязі.

Також у 2016-му році збільшено максимальну величину бази нарахування єдиного внеску з 17-ти до 25-ти розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок. Відповідно це становить: з 01.01.2016 - 34 450 грн. (1378 грн.х25), з 01.05.2016 - 36 250 грн. (1450 грн.х25), з 01.12.2016 - 38750 грн. (1550 грн. х 25).

Метою даного рішення є стимулювання осіб, що наразі мають надвисокі заробітки, до легалізації власних прибутків, адже збільшення зазначеного вище показника позитивним чином вплине на розмір майбутньої пенсії, максимальний розмір якої у 2016 році не може перевищувати 10740 грн.

Працівники Пенсійного фонду проводять активну інформаційно- роз’яснювальну роботу серед населення району. Листівки, буклети, пам’ятки роботодавця, зустрічі в колективах, семінари, виступи на радіо та статті в газеті «Нова праця», виїзні прийоми, роз’яснення на особистих прийомах- все направлено для обізнаності громадян.

Тож, укотре нагадуємо громадянам, що тільки офіційне оформлення трудових відносин  дає змогу відчувати себе соціально захищеним, а роботодавцям – стабільний фінансовий достаток,  бюджети  ж соціальних фондів матимуть стабільні надходження для своєчасного фінансування страхових виплат.

 

Головний спеціаліст Лохвицького об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Полтавської області                                  Г.В.Мокієнко/

Наверх ↑