Управління соціального захисту населення райдержадміністрації інформує

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

Чи потрібно платити обов’язкову частку плати?

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнати такою, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 р. № 1022» затверджено нову редакцію Положення про порядок призначення субсидії, якою введено обов’язок громадян, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, щомісячно сплачувати обов’язкову частку плати за послуги незалежно від обсягу спожитих послуг. У разі несплати обов’язкової частки плати надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

 

Якщо є заборгованість за житлово-комунальні послуги,

чи буде надано субсидію?

 

В разі отримання інформації, від організації надавача послуг,  про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії (340 грн)структурний підрозділ соціального захисту населення субсидію припиняє .

Житлова субсидія призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку — з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

 

Якщо в будинку зареєстрована донька(син). Чи буде враховано їх дохід?

 (Вони десь на заробітках,  або навчаються…)

 

Рішення щодо призначення субсидії на фактично проживаючих осіб приймає комісія виходячи з конкретних обставин, що склалися в домогосподарстві, з урахуванням наявності документів, що підтверджують непроживання особи зі складу зареєстрованих у домогосподарстві, а також акту обстеження матеріально - побутових умов.

Якщо факт проживання особи зі складу домогосподарства за іншою адресою підтверджено документально, і  у  разі коли  комісія прийме позитивне рішення, щодо виключення особи яка не проживає із складу сім’ї ( крім  членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства,  доходи такої особи не враховуватимуться, і соціальні нормативи на неї не розраховуватимуться при розрахунку розміру житлової субсидії.

Якщо людина перебуває за кордоном пов’язане з навчанням, і це підтверджено документально, комісія може розглянути можливість призначення субсидії з урахуванням осіб, які фактично проживають.

Кому буде відмовлено  у субсидії?

Житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

1) загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

2) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).

При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.

В решті випадків таких як безробіття; заборгованість з оплати обов’язкової частки; протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень – житлову субсидію може бути призначено за рішенням комісії виходячи з конкретних обставин, що склалися.

 

Чи можна користуватися субсидією і пільгами одночасно?

 

У разі призначення житлової субсидії особам, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії, пільги з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива не нараховуються протягом періоду отримання житлової субсидії, крім випадку, коли пільговиками є члени сім’ї особи із складу домогосподарства, які не проживають за адресою домогосподарства.

За  який період беруться  доходи при призначенні  субсидії

на опалювальний період 2018-2019 роки ?

При призначенні субсидії  з  16 жовтня (початок опалювального  періоду) в  розрахунок  братимуться доходи  за І-ІІ квартал 2018 року

У складі домогосподарства зареєстровано особу працездатного віку, яка тривалий час перебуває за кордоном на постійному місці проживання. Чи можна за рішенням комісії по призначенню субсидії виключити таку особу зі складу домогосподарства як таку, що фактично не проживає?

Якщо перебування за кордоном такої особи (яка не є членом сім’ї – чоловіком або дружиною) пов’язане із службовим відрядженням, лікуванням або навчанням, що підтверджується відповідними документами, комісія може розглянути можливість призначення субсидії з урахуванням осіб, які фактично проживають. 

Якщо ж зазначена особа, перебуваючи за кордоном протягом періоду, за який враховуються доходи, не мала доходів, або мала дохід менший за мінімальну заробітну плату, та/або не сплатила ЄСВ у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців, комісія не може розглядати рішення про призначення субсидії на фактично проживаючих осіб.

Чи маємо право призначити субсидію домогосподарству, у складі якого є особа, яка перебуває за кордоном більше 60 днів, проте декларує доходи та сплачує необхідні внески до ДФС?

Якщо особа в період, за який враховуються доходи, мала середньомісячний дохід, більший за мінімальну заробітну плату, і сплачувала ЄСВ у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у цей період, субсидія може бути призначена на загальних підставах.

У такому випадку перебування такої особи за кордоном терміном більше 60 днів не впливає на  право домогосподарства на призначення субсидії.

За призначенням субсидії звернулась громадянка Д., яка зареєстрована одна, але перебуває в шлюбі  з чоловіком, який зареєстрований один окремо за іншою адресою,  і теж бажає отримати субсидію за своїм місцем реєстрації.

Чи при розрахунку субсидії  гр. Д.  враховуються доходи  її чоловіка,  а при розрахунку субсидії за адресою чоловіка  враховуються доходи гр. Д.  (як дружини) у разі одночасного призначення субсидії за двома адресами?

У разі призначення субсидії за обома адресами враховуються доходи і чоловіка, і дружини.

У квартирі зареєстровані мати, яка не одружена, та дитина, яка народилась у квітні 2018 року. До цього мати ніде не працювала, доходів не мала. Чи має право домогосподарство на субсидію, якщо так, то з якого часу?

Така особа матиме право на призначення субсидії на загальних підставах на опалювальний період 2018 – 2019 років, якщо буде отримувати допомогу при народженні дитини у будь-якому місяці (місяцях) періоду, за який враховуються доходи (І – ІІ квартали 2018 року).

Жінка (одинока мати) на дату звернення безробітна (01.10.2018,) раніше отримувала субсидію, але по 30.06.2018 мала дохід при народженні дитини. Чи має право на субсидію, та який дохід потрібно враховувати?

Оскільки протягом періоду, за який враховуються доходи, особа отримувала допомогу при народженні дитини, вона має право на призначення субсидії на загальних підставах. В розрахунок доходу включаються фактично отримані доходи.

 

 

Про надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”

 

Запроваджено новий порядок видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС, та іншим категоріям громадян

 

МОМ набирає учасників нового проекту зі зміцнення економічного потенціалу, що фінансується з Німеччиною

Міжнародна організація з міграції (МОМ) за фінансової підтримки Уряду Федеративної Республіки Німеччина, що діє через Німецький Банк Розвитку KfW, розпочинає набір учасників на новий проект, що має на меті покращити можливості для самозабезпечення та самозайнятості внутрішньо переміщених осіб та мешканців регіонів, які зазнали наслідків конфлікту. Водночас, проект зміцнить соціально-економічну стабільність і добробут приймаючих громад в Україні. Завдяки грантам на самозайнятість та мікропідприємництво, проект надасть змогу вимушеним переселенцям та членам приймаючих громад розпочати новий або розширити наявний бізнес.

ЗАПРОШУЮТЬСЯ: внутрішньо переміщені особи (ВПО) з Донецької, Луганської областей, Криму, а також місцеві мешканці, які проживають на території Полтавської області, віком від 18 до 60 років.

НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ ДО УЧАСТІ:

1. Якщо заявник або члени родини раніше вже отримували грант від МОМ чи іншої організації;

2. Заявник раніше брав участь у тренінгах МОМ, але грант не отримав.

3. Заявник, у якого є друзі чи родичі в МОМ або БО «Світло надії».

Вимоги до заявників у групу «Самозайнятість»: заявник вже розпочав або хоче стартувати власний бізнес. Перевага надається, у першу чергу, особам без постійного місця працевлаштування. Розмір гранту - до 650 євро.

Вимоги до заявників у групу «Мікропідприємництво»: наявність діючого ФОП, зареєстрованого не пізніше 31.12.2016, а також комерційна діяльність повинна здійснюватися не на дому (в офісі, магазині, цеху, у приміщенні клієнта тощо). Грант надається на розширення наявного бізнесу. Розмір гранту - до 2500 євро.

Для учасників, які пройшли навчання на тренінгах та успішно захистили бізнес-плани, буде виділено грант на придбання обладнання для започаткувания або розширення власної справи.

Для подання заявки на участь у проекті вам необхідно надіслати на адресу  juliapoltava13@gmail.com  у форматі )  jpg  (не pdf)  документи:

1. Перша сторінка паспорту;

2. Друга сторінка паспорту;

3. Сторінка паспорту з пропискою;

4. Ідентифікаційний код;

5. Довідка внутрішньо переміщеної особи (для місцевих мешканців не потрібна);

6. Свідоцтво про держреєстрацію ФОП (для групи «Мікропідприємництво» обов’язково, для групи «Самозайнятість» - буде перевагою при відборі учасників).

Всі перелічені документи мають бути відскановані або сфотографовані окремими файлами з розміром одного файлу не більше 10МВ. Весь пакет документів надсилається одним листом. У темі листа зазначається назва проекту (МОМ - 3) та ваше ПІБ (наприклад: МОМ - 3. Іванов Іван Іванович).

Після надсилання повного пакету документів ви телефонуєте БО «Світло надії» по тел. (0532)69-42-40 для заповнення онлайн-анкети.

Прийом заявок триватиме до завершення формування тренінгових груп. Наголошуємо, що відбір відбувається на конкурсній основі - подання заявки не гарантує, що ви станете учасником тренінгу. Відібраним учасникам програми зателефонують співробітники МОМ або БО «Світло надії» та повідомлять місце та точну дату проведення тренінгу.

Якщо у вас є запитання, ви можете звернутися на гарячу лінію МОМ за телефоном: 0-800-215-025.

 

Санаторно-курортне лікування ветеранів війни та осіб з інвалідністю

 

Управління  соціального  захисту  населення   Чорнухинської  районної державної адміністрації  повідомляє, що згідно розподілу санаторно-курортних путівок для ветеранів війни та осіб з інвалідністю, Департаментом соціального захисту населення Полтавської обласної державної адміністрації на перший квартал 2018 року для оздоровлення даної категорії осіб виділено 2 путівки  в санаторій «Салют» м. Одеса (кістково-м’язовий, неврологічний профіль, органи дихання)  із 27 лютого 2018 року  та санаторій «Слава» м. Миргород (шлунково-кишковий  профіль)  із 06 березня 2018 року.  Термін санаторно-курортного лікування в даних санаторіях становить 21 день.

 

«Гаряча» телефонна лінія управління соціального захисту населення Чорнухинської райдержадміністрації

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на звернення, налагодження зворотного зв’язку з громадянами  та вирішення інших нагальних питань, наказом начальника управління соціального захисту населення Чорнухинської райдержадміністрації від 13.02.2018 року № 8 затверджено графік роботи «гарячої» телефонної лінії за номером  5-21-35  у робочі дні:  понеділок - четвер - із 8:00 до 17:00 години;  у п'ятницю – із 8:00 до 15:45 години; у суботу та  святкові дні - із 9:00 до 13:00 години.

Адреса управління: 37100. Полтавська область, смт. Чорнухи, вул. Центральна, 28.

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 12 липня 2017 р. № 475-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми з фізичної, медичної, психологічної реабілітації і соціальної та професійної реадаптації учасників антитерористичної операції на період до 2022 року»

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 липня 2017 р. № 497 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників

антитерористичної операції»

ПОСТАНОВА КМУ від 21 червня 2017 р. № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції.»

Порядок організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку призначення технічних засобів реабілітації відповідно до функціональних можливостей особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, постраждалого внаслідок антитерористичної операції"

додаток до наказу технічні засоби реабілітації

 

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2016 р. № 781

 

До уваги учасників антитерористичної операцій.

Протезування учасників антитерористичної операції в Україні здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та є першочерговим незалежно від встановлення інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій.

Механізм забезпечення учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні визначений Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення (здійсненні заходів, пов’язаних з попередженням, виявленням і припиненням терористичної діяльності) і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 518 (далі – Порядок).

За новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасники АТО забезпечуються протезуванням через Фонд соціального захисту інвалідів  (далі – Фонд).

Порядком передбачено:

– безоплатне забезпечення учасників АТО протезуванням (ортезуванням) виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, включаючи витрати на проїзд, проживання, харчування учаснику АТО та супроводжуючої особи (у разі потреби),

– оплату витрат на заміну куксоприймача та оплату післягарантійного ремонту протезного виробу;

– безоплатне забезпечення лікувально-тренувальним протезом у разі необхідності, виготовленим вітчизняним виробником, на строк, необхідний для формування кукси (1-12 міс.).

Підготовка учасника АТО до протезування (ортезування) за кордоном здійснюється у клініці УкрНДІпротезування (м. Харків) або в інших закладах охорони здоров’я.

Куди звертатися:

Для здійснення протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями в Україні учасник антитерористичної операції повинен звернутись до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  • заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;

  • копією паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;

  • копією документа, що підтверджує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

  • направленням на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

  • рішенням військово-лікарської комісії або висновком лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

  • довідкою з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

Для здійснення протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасник АТО або його законний представник подає документи особисто або надсилає поштою на адресу Фонду: вул. Глибочицька, 72, м. Київ, 04050.

Перелік документів:

  • заява;

  • копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

  • копія ідентифікаційного коду (крім фізичних осіб, які відмовилися від отримання ідентифікаційного коду та мають відповідну відмітку у паспорті);

  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення ТЗР, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, яке учасник АТО отримує у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території);

  • рішення військово-лікарської комісії про потребу у протезуванні (ортезуванні);

  • витяг з історії хвороби;

  • фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

 

 

ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН РАЙОНУ

 

Управління  соціального  захисту  населення   Чорнухинської  районної державної адміністрації  доводить до відома громадян району щодо розмірів одноразової державної грошової допомоги особами, які отримали тілесні ушкодження під час участі у Революції Гідності у 2017 році.

 

     Відповідно до Закону України «Про встановлення державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.02.2017 № 35 виплата у 2017 році одноразової грошової допомоги особам, які мали право на її отримання у 2014-2016 роках, але не отримали таку допомогу, здійснюється з урахуванням неотриманих сум допомоги.

 

СУМА щорічної одноразової державної грошової допомоги становить:

          - у 2017 році для ТЯЖКО поранених сума виплат збільшена вдвічі і становить 100-кратний розмір прожиткового мінімуму           – 160 000 грн. (відповідно у минулі роки сума виплати становила 50-кратний розмір прожиткового мінімуму у 2016 році –           68900 грн., у 2015 та 2014 роках – 60900 грн.);

          - для поранених СЕРЕДНЬОЇ тяжкості сума виплат у 2017 році також збільшена вдвічі і становить 50-кратний розмір                   прожиткового мінімуму – 80 000 грн. (у 2016 році – 34450 грн., у 2015 році – 30450 грн.);

          - для ЛЕГКО поранених сума виплат у 2017 році також збільшена втричі і становить 30-кратний розмір прожиткового                 мінімуму – 48 000 грн. (у 2016 році виплата була 14500 грн.).

 

Державна матеріальна допомога виплачується ЩОРІЧНО.

 

 

Урядова «гаряча лінія» -1545;

«гаряча лінія» Мінсоцполітики – 289-09-45

«гаряча лінія» Управління  соціального  захисту  населення   Чорнухинської  районної державної адміністрації   5-10-30 каб. № 8 за адресою смт Чорнухи, вул. Центральна,28.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

«Про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації протягом І кварталу 2017 року, відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування»

 

Робота із зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації ведеться відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідних наказів начальника управління. Здійснено відповідні заходи зі створення належних умов прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг, оперативного вирішення порушених в них питань. 

В громадській приймальні на інформаційному стенді управління розміщені графіки прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, Департаменту, райдержадміністрації та управління. Також на цьому стенді постійно поновлюються інформації щодо прямих та гарячих телефонних ліній з начальником управління та начальниками відділів управління, та інформація щодо виїзних прийомів громадян в населені пункти району.

Начальником управлінням видано наказ від 03.01.2017 року № 2 «Про організацію особистого прийому громадян в управлінні соціального захисту населення». 

Стан роботи із зверненнями громадян що надійшли протягом І кварталу 2017 року було розглянуто на апаратній нараді працівників управління 10 квітня 2017 року.

Особистий прийом громадян керівництвом управління проводиться відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян на 2017 рік. Протягом звітного періоду на особистий прийом до керівництва управління звернулось 612 осіб, яким надані вичерпні роз’яснення.

Також начальником управління видано наказ від 03.01.2017 року №3 «Про проведення виїзних прийомів громадян у І півріччі 2017 року», яким затверджено графік проведення виїзних прийомів громадян начальником управління, заступником начальника управління та начальниками структурних підрозділів управління. За І квартал 2017 року було здійснено 3 виїзди в населені пункти району на яких надано 8 консультацій. 

Щомісячно проводяться прямі телефонні лінії з начальником управління згідно графіка райдержадміністрації куди звернулось 14 осіб.

Прийом громадян спеціалістами відділу грошових виплат та компенсацій управління здійснюється щоденно без перерви на обід, а у вихідні дні забезпечено постійне чергування спеціалістів.

Загальна кількість звернень що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації протягом січня - березня 2017 року - 864 що на 10% менше у порівнянні із відповідним періодом минулого року ( у І кварталі 2016 року – 954).

Найбільш актуальна кількість звернень - 699, а це 80% від загальної кількості стосується призначення різних видів допомог, пільг та субсидій.

Друге місце за актуальністю посідають питання пільгового перевезення пасажирів, забезпечення технічними засобами реабілітації та надання матеріальної допомоги.

Третє місце припадає на групу інших питань соціального захисту, а саме (забезпечення санаторно - курортним лікуванням, забезпечення автотранспортом, проведення атестації робочих місць, оплата праці, ремонт житла на пільгових основах, визначення соціального статусу). 

За звітний період до управління надійшло 11 письмових звернень, що у порівнянні з відповідним періодом минулого року майже у 2 рази більше. Із загальної кількості письмових звернень позитивно вирішено 7, а на решту надані вичерпні роз’яснення. 

Всі звернення, що надходять до управління, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються, роз´яснення надаються в терміни відповідно до чинного законодавства. 

Для зменшення соціальної напруги серед населення району постійно ведеться роз’яснювальна робота з питань соціального захисту населення так в районній газеті «Нова праця» протягом звітного періоду опубліковано 2 статті з питань соціального захисту населення та на сайті райдержадміністрації розміщено 3 інформації. Також по місцевому радіомовленню прозвучало 4 виступи начальника управління щодо змін діючого законодавства в призначенні різних видів державних соціальних допомог.

Робота із зверненнями громадян перебуває на особистому контролі у начальника управління.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян, вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності органів виконавчої влади.

 

                              Начальник  управління  праці  та

                              соціального  захисту  населення 

                              райдержадміністрації                                                           О. В. Молдован 

 

Виконання районної Програми соціально вразливих верств населення «Турбота» по Чорнухинському району у 2016 році

Соціальний захист населення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних, хворих людей, пенсіонерів, безробітних, малозабезпечених. Підтримка державою найуразливіших верств населення – один з основних напрямків соціального захисту населення . Соціально незахищені люди є скрізь, вони були, і напевно, з різних причин завжди будуть. Тому завдання органів влади  та  місцевого  самоврядування полягає в тому, щоб турбуватися про дану категорію людей.

В районі  більш  ніж  кожен третій громадянин – людина похилого віку. Усі вони потребують постійної уваги та підтримки, тому двадцять п’ятою сесією 6 скликання від 29 листопада 2013 року була затверджена  Програма підтримки соціально вразливих верств населення „ Турбота ” по Чорнухинському району на 2014-2016 роки. (Аналогічні програми діяли в районі з 2008 року

Програма «Турбота» в Чорнухинському районі на 2014-2016 роки розроблена відповідно до Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», інших законодавчо-нормативних актів, що стосуються соціального захисту найбільш незахищених категорій громадян і визначає комплекс заходів, розробка і реалізація яких здійснюється на місцевому рівні з метою забезпечення виконання завдань по соціальному захисту населення району.

Згідно  даної  програми  у  2016 році  було  забезпечено  виконання   дотримання державних гарантій соціального захисту  щодо призначення та виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року №558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які  надають соціальні послуги»  було  виплачено  допомогу  7 особам, які надають соціальні послуги  по  догляду  за   інвалідами  І групи.  Сума  виплаченої  допомоги  даній  категорії  осіб  за 2016 рік  становила 15871,14 грн.

Основним  розділом  даної  програми  є  матеріальна підтримка людей похилого віку та малозабезпечених сімей, які опинилися в складному фінансовому становищі.  Протягом  минулого  року  одноразову матеріальну допомогу  було  надано  104 особам на  суму 35190 грн.

До  Міжнародного  Дня  інваліда було  надано  всім  57-ми  інвалідам  І  групи   одноразову  грошову  допомогу  на  суму 5700 грн.

Забезпечення  виплати  даної  допомоги  здійснювалось  при  спів фінансуванні  сільських  рад  на  загальну  суму  у 40890 грн.

Також  згідно  даної  програми  було  здійснено  матеріальне  забезпечення щодо надання соціальних  гарантій найбільш вразливим верствам населення району  на  суму   19600 грн., які  були використані протягом року.

З  метою  подальшої  підтримки  соціально  вразливих  верств  населення   рішенням  сесії  районної  ради    23  лютого   2017 року була  затверджена  програма  підтримки  соціально  вразливих  верств  населення  на  2017-2020 року  « Турбота»  по  Чорнухинському  району  яка  сприятиме  поліпшенню  соціального  захисту  малозабезпечених  верств  населення,  пенсіонерів  та  інвалідів  району.                      

Начальник управління 

соціального  захисту  населення

райдержадміністрації                                                              О.В. Молдован    

 

Порядок виплати компенсації за проїзд автомобільним транспортом пільгових категорій громадян на міжміських та міжобласних маршрутах загального користування у 2017 році продовжено

Змінилися розміри соціальних виплат у 2017 році

Зміни в порядку надання житлових субсидій з травня 2016 року

 

30 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 року № 319 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено зміни, зокрема, до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 (зі змінами).

         Внесеними змінами передбачено:

- розмір субсидії визначається, без урахування пільг, які надаються відповідно до законодавства: у разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються.

- зміну терміну призначення субсидії: субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців (на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня та на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня);

- можливість подання заяви та декларації в електронній формі з використання засобів телекомунікаційних систем, зокрема, з використанням електронного цифрового підпису;

- субсидія на наступний період надається за особистим зверненням слідуючій категорії осіб:

- для орендарів житлового приміщення (будинку);

- осіб, які отримували субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу в попередньому році;

- осіб, яким субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального сезону становив «0» грн.

Тобто вказаним сім’ям субсидія призначається на наступний термін за особистим зверненням. При цьому, для орендарів житлового приміщення (будинку) при призначенні субсидії також враховується строк дії договору (субсидія призначається з місяця звернення до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, та до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору оренди) та за умови, якщо орендарю нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива і відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг роstrongзраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року;

- повернення частини невикористаної суми субсидії до державного бюджету організаціями-надавачами послуг з централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) на підставі акКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 12 липня 2017 р. № 475-р та звірки, складеного з управліннями праці та соціального захисту населення;

- залишення на рахунках споживачів частини невикористаної суми субсидії на оплату послуг індивідуального опалення (теплопостачання), що еквівалентнnbsp; а вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону) 100 куб. метрів природноp class=liго газу або  вартості 150 кВт електричної енергії (в разі використання природного газу/електричної енергії для індивідуального опалення), яка зараховується як оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди;

Крім того, уточнено порядок врахування доходів для призначення житлової субсидії, зокрема, збільшений умовний розмір доходу, який враховується для працездатних осіб (2 прожиткових мінімумів для працездатних осіб),  середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Для студентів, які мають батьків, зареєстровані в житловому приміщенні (будинку) самі та навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і не одержують стипендію, та осіб, які перебувають на обліку в територіальних органах державної служби зайнятості як безробітні і не одержують допомогу по безробіттю, середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

Для підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування: для платників єдиного податку І групи встановлено мінімальний дохід, що враховується при обчисленні субсидії, у розмірі 2-х прожиткових мінімумів для працездатних осіб. Для ІІ і ІІІ груп мінімальний дохід встановлено в розмірі відповідно 3-х і 4-х прожиткових мінімумів для працездатних громадян.

       За більш детальною інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення  за адресою смт. Чорнухи вул.. Центральна 28 або за телефоном 52-1-35.

Приклад 1

Приклад 2

Приклад 3

 

 

Алгоритм спрямування учасників АТО з відомчих госпіталів на реабілітацію в госпіталі для ветеранів війни

Інформаційна карта щодо процедури взяття на квартирний (кооперативний) облік

Дорожня карта щодо протезування (ортезування) учасника АТО виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні

Дорожня карта учасникам антитерористичної операції для вирішення деяких питань соціального захисту, зокрема забезпечення психологічною реабілітацією

 

Дорожня карта щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників антитерористичної операції

 

Дорожня карта учасникам антитерористичної операції для вирішення деяких питань соціального захисту, зокрема забезпечення соціальною та професійною адаптацією 

 

Забезпечення житлом інвалідів І-ІІ груп з числа учасників АТО та членів загиблих (померлих) учасників АТО

 

Інформація про оздоровлення та відпочинок дітей учасників АТО 

 

Фонд соціального захисту інвалідів завжди готовий допомогти особам з інвалідністю пройти професійну підготовку, перепідготовку або підвищити свою кваліфікацію

 

Пам'ятка учасникам АТО від державної служби зайнятості

 

 

 

 

Посилення гарантій внутрішньо переміщеним особам

Про порядок сплати за спожиті житлово – комунальні послуги з урахування призначеної субсидії

 

Допомога на дітей одиноким матерям  та  Допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

Управління праці та соціального захисту населення  інформує про зміни у 2016 році

 

 

До уваги населення! 

Відповідно Порядоку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015р № 604 рішення про призначення такої допомоги прийматиметься міжвідомчою комісією з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі ( смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.

Пунктом 14 Порядку передбачено, що виплату одноразової грошової допомоги  здійснюватимуть структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад.

До уваги підприємств, установ, організацій!

     4 листопада 2015 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 911 „Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 105”.

  Зазначеною постановою Кабінету Міністрів України затверджені зміни до Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом (далі  - Порядок).

     Відповідно до змін у Порядку  компенсація здійснюється підприємствам, установам, організаціям, у межах середнього заробітку працівників, які починаючи з:

         18 березня 2014 року були призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;

         8 лютого 2015 року були прийняті на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану;

         11 червня 2015 року були призвані на строкову військову службу, а також призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом.

        Для отримання компенсації підприємствам, установам та організаціям необхідно подати до управлінь праці та соціального захисту населення звіти нового зразка відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України № 911 від 04.11.2015 (зразок звіту додається).

 

Контактні телефони: (05340) 5-10-30               095-4548775

 

ЗВІТ
про фактичнi витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану, а також працівникам, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період та які підлягають звільненню з військової служби у зв’язку з оголошенням демобілізації, але продовжують військову службу у зв’язку з прийняттям на військову службу за контрактом

Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 затверджено Порядок забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням.

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

 

 

Інформація для громадян  району  щодо  оформлення  субсидій 

 

Одноразова грошова допомога

Соціальний захист населення – одна з головних функцій держави, яка здійснюється завжди і за будь-яких умов на користь непрацездатних, хворих людей, пенсіонерів, безробітних, малозабезпечених. Підтримка найуразливіших верств населення – один з основних напрямків соціального захисту в Чорнухинському районі.

З даною метою на сесіях районної ради були затверджені районна комплексна програма підтримки соціально-вразливих верств населення на 2014-2016 роки «Турбота» та районна комплексна Програма соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2013-2020 роки.

Згідно даних програм передбачено матеріальна підтримка вразливих верств населення, так, 18 березня 2015 року відбулося засідання районної комісії з виплати одноразової адресної соціальної допомоги особам,які опинилися у фінансовій скруті, яку провів заступник голови Чорнухинської райдержадміністрації – голова комісії Граменко Микола Іванович. На комісії було розглянуто заяви громадян, які надійшли до управління праці та соціального захисту населення, даній категорій осіб було надано одноразову грошову допомогу.

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ІНФОРМУЄ  громадян,  які переміщуються  з  тимчасово окуованої  території  та  регіонів поведення АТО

Шлях переселенця

 

 

Зміни до порядку призначення і виплати  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

 

       10.09.2014 Урядом прийнято постанову № 428 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 558», яка набрала чинності  17.09.2014 (з дня опублікування).

       Вказаною постановою внесено зміни до Порядку призначення і виплати  компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.

       Одночасно звертаємо увагу що змінами доповнено перелік умов, за яких компенсація не призначається фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, яким призначено: державну  соціальну  допомогу  на догляд відповідно до Закону України  "Про  державну  соціальну  допомогу  особам, які не мають права  на пенсію, та інвалідам"; надбавку  на догляд або державну соціальну допомогу на догляд відповідно   до   Законів   України  "Про  пенсійне  забезпечення",  "Про  пенсійне  забезпечення  осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб". Також компенсація не призначається самозайнятим особам; фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову)  службу; фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам  похилого    віку,    інвалідам,    хворим,    які  за  висновком лікарсько-консультаційної   комісії  потребують    постійного стороннього   догляду   і   не  здатні  до  самообслуговування  та перебувають   у  трудових  відносинах,  у  тому  числі  на  умовах неповного робочого дня (крім роботи вдома), тобто виплата компенсації припиняється у разі якщо особа, якій надаються соціальні послуги, працює (крім роботи на дому).

       Компенсація призначається за місцем проживання, місцем перебування особи, якій надаються соціальні послуги.

      Фізична особа, яка надає соціальні послуги, у разі досягнення пенсійного  віку,  визначеного  статтею  26  Закону  України  "Про загальнообов’язкове  державне  пенсійне  страхування", або   настання   інвалідності  зобов’язана  в  десятиденний  строк  повідомити управління праці та соціального захисту населення,  яким  призначено  компенсацію. Компенсація  виплачується  такій фізичній особі у новому розмірі з дня виповнення пенсійного віку або встановлення інвалідності, якщо вона  у  цей  період надавала соціальні послуги.

       Звертаємо увагу, що виплата компенсації тимчасово припиняється якщо   фізична особа,  якій  надаються  соціальні  послуги, перебуватиме   на   санаторно-курортному  лікуванні   або   ж  на стаціонарному лікуванні самостійно без супроводу та догляду з боку фізичної  особи,  яка надає соціальні послуги. Виплата компенсації відновлюється на підставі заяви фізичної особи  про  продовження  надання  соціальних послуг та довідок про закінчення  перебування  на  санаторно-курортному лікуванні або на стаціонарному лікуванні.

 

Соціальний захист переселенців

 

Кабінетом Міністрів України прийнято постанови від 01.10.2014 року № 509 “Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції” та від 1 жовтня 2014 року № 505 “Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”.

Для отримання довідки про взяття на облік повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника до управління праці та соціального захисту населення, яке знаходиться за адресою смт. Чорнухи вул. Леніна,28  із паспортом , ідентифікаційним кодом та заповнює  заяву про взяття на облік

У день подання заяви управлінням праці та соціального захисту населення безоплатно видається довідка, підписується посадовою особою управління та затверджується печаткою.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року №505, яка набрала чинності з 7 жовтня 2014 року, передбачено надання грошової допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг, переміщеним особам, які обліковані органами соціального захисту населення, з дня звернення за її призначенням та виплачуватиметься по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців.

Грошова допомога є цільовою і призначена для покриття витрат на проживання сім’ї, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Вона надається у таких розмірах:

- для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) у розмірі 884 гривні на одну особу (члена сім’ї);

-для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу.

Загальна сума допомоги на сім’ю не може перевищувати 2 400 гривень.

 

Для  призначення  вищезгаданої допомоги  потрібно надати

-  заяву;

-  копію свідоцтва про одруження; копії свідоцтва про народження дітей;

- письмову згоду довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї;

- згоду на обробку персональних даних.

   Допомога перераховується управлінням праці та соціального захисту населення на рахунок уповноваженого члена сім’ї в банківській установі.

   Особам працездатного віку допомога призначається на два місяці.

Для одержання допомоги у встановлених розмірах на наступний період особи працездатного віку мають працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості.

Якщо працездатний член сім΄ї протягом двох місяців не працевлаштувався, або перебуває в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України чи в районах проведення антитерористичної операції, але фактично не працює, розмір допомоги для цих осіб на наступні два місяці зменшується на 50 %, а на наступний період — припиняється.

 

Грошова допомога не призначається у разі, коли:

- будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;

- у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів (механізмів), що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску;

- будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (12180 гривень).

Одночасно повідомляємо номер районної безкоштовної «гарячої» лінії, за яким можливо отримати додаткові детальні роз’яснення з питання взяття на облік та надання щомісячної адресної допомоги: 5-14-21

 

 

Управління праці та  соціального  захисту  населення  районної  державної  адміністрації розпочало призначення субсидії на опалювальний період

 

Шановні жителі району, управління праці та соціального захисту населення повідомляє,  про те, що з цього опалювального періоду буде змінений підхід до розрахунку  субсидії на опалювальний період, шляхом  запровадження  державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування.

       Урядом України  схвалена постанова від 06.08.2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» відповідно якої встановлена соціальна норма житла для утримання житла, централізованого та  індивідуального опалення  (теплопостачання ) незалежно від джерела та виду енергії – 13,65 кв. метра опалювальної площі на одну особу та додатково 35,22  кв. метра на домогосподарство , а також встановлені єдині для всієї України соціальні нормативи споживання   холодної і гарячої води , водовідведення , вивезення побутових відходів :

- для індивідуального опалення (теплопостачання):

-     у разі використання природного газу для індивідуального опалення - 7 куб. метрів природного газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

-   у разі використання електричної енергії для індивідуального опалення - 65 кВт·г на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

  - для користування послугами з централізованого водовідведення – 4 куб. метри на одну особу на місяць;

 - для користування послугами з газопостачання:

 - за наявності газової плити в разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача - 9 куб. метрів на одну особу на місяць;

- за наявності газової плити та газового водонагрівача - 18 куб. метрів на одну особу на місяць;

- для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017 р.) в житлових приміщеннях (будинках):

- у житлових приміщеннях (будинках)  - 90 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт·г на місяць;

- користування послугами з вивезення побутових відходів - 0,4167 куб. метра на одну особу на місяць.

Залежно від особливостей регіонів та типу будівель соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами визначаються  з урахуванням  затверджених коригуючих коефіцієнтів  по Полтавській області – 1,073 - індивідуальні житлові будинки та 0,523 - багатоквартирні житлові будинки.

Також вищезазначеною  постановою внесено зміни до Положення про порядок призначення надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (у редакції постанови КМУ  від 22.09.1997 року № 1050), згідно з якими:

- комісії позбавляються права приймати рішення про надання субсидії на збільшену понад норму площу житла;

- передбачається враховувати дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб ( 1218 грн.), які зареєстровані на житловій площі і декларують відсутність доходу, або доходи яких менше прожиткового мінімуму;

- субсидія надаватиметься одному із зареєстрованих членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок (нині субсидія на загальних підставах призначається лише власнику житлового приміщення);

- для осіб, які перебувають у шлюбі, зареєстровані і проживають окремо субсидія призначається на соціальну норму житла (нині субсидія призначається без урахування додаткових 10,5 кв. м. на сім’ю);

- сума субсидії, яку органами соціального захисту населення переказано на рахунки виконавців/виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем/виробником як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період;

- субсидія призначається виходячи із соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється;

- якщо в установленому порядку здійснено відключення споживачів від централізованого теплопостачання та населення для обігріву приміщень використовує побутові електроприлади, то для розрахунку субсидій в опалювальний сезон застосовуються соціальні нормативи користування електропостачанням для індивідуального опалення. Зазначені розрахунки здійснюються на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї та акта обстеження стану зовнішніх і внутрішньобудинкових електромереж на їх відповідність вимогам нормативно-правових актів.

 

 

Стосовно визначення розміру обов’язкової частки плати за житлово-комунальні послуги, тверде паливо, скраплений газ

Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1156 „Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії”.

Відповідно до зазначених змін:

- змінюється розрахунок відсотка обов’язкового платежу сім’ї, який визначатиметься для кожного домогосподарства індивідуально в залежності від сукупного доходу;

- виключаються положення щодо можливості зменшення обов’язкового платежу громадян внаслідок економного споживання послуг;

- перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється.

Розмір обов’язкової частки плати за житлово-комунальні послуги для отримувачів субсидії визначатиметься у наступному порядку:

1) обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні 6 місяців;

2) середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і таким чином визначається середньомісячний дохід на одну особу;

3) дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (у 2014 році - 1176 грн), тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;

4) отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15% (за базовий варіант взято обов’язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім’ї на рівні двох прожиткових мінімумів), і таким чином визначається відсоток обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.

  Приклад 1

У житловому приміщенні зареєстрована одна особа - пенсіонер. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи і   з соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами становить 300 гривень. Пенсіонер не працює, пенсія за 6 місяців складає 12 000 гривень. Середньомісячний сукупний дохід становить 2 000 гривень (12 000 грн :6=2 000 грн).

Визначається обов’язкова частка плати за послуги (%): 2 000:1176:2*15%=12,76%

Тобто пенсіонер повинен сплачувати за житлово-комунальні послуги 255,2 грн (2 000*12,76%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (300 грн – 255,2 грн=44,8 грн).

Приклад 2

У житловому приміщенні зареєстрована сім’я, що складається з двох  пенсіонерів. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами станоspan style= p class=rtejustifyвить 400 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім’ї складає 2 nbsp; якій500 гривень. Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 250 гривень (2 500:2=1 250 гривень).

Визначається обов’язкова частка плати за послуги (%): 1 250:1176:2*15%=7,97%

Тобто сім’я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 199,3 грн (2 500*7,97%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 199,3 грн=200,7 грн).

Приклад 3

У житловому приміщенні зареєстрована сім’я, що складається з чоловіка, дружини та двох дітей. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами  становить 400 гривень. Чоловік та дружина працюють, дохід за 6 місяців складає 24 000 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім’ї складає 4 000 гривень (24 000 грн:6=4 000 грн). Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 000 гривень (4 000:4=1 000 гривень).

Визначається обов’язкова частка плати за послуги (%):

1 000:1176:2*15%=6,38%

Тобто сім’я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 255,2 грн (4 000*6,38%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 255,2 грн=144,8 грн).

 

                                   Навчання та реабілітація інвалідів                                                                                                            

        font-size: 14px; line-height: 1.3em;rtejustifynbsp;                                                   

НОВЕ У ПРИЗНАЧЕННІ ДОПОМОГИ  при народженні дитини  

   

З метою запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного  зростання в Україні  з 1 липня 2014 року  відбулися зміни  в Законі України «Про державну допомогу сім‘ям з дітьми» , в частині призначення допомоги при народженні дитини та  допомоги матерям , які знаходяться у відпустці по догляду за дитиною до 3- річного віку.

Наголошуємо , що   відповідно до змін з 01.07.2014 року допомога при народженні дитини та допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку  об‘єднана в один вид допомоги, тобто  жінки , які народили дитину         з 1 липня 2014 року будуть отримувати  допомогу при народженні дитини у фіксованому розмірі  41280 грн., незалежно від кількість народжених дітей в сім‘ї,  разова сума виплати становитиме 10320 грн. та щомісячна сума до  виповнення 3-річного віку дитини 860 грн.

 Тільки у випадку, що жінка, яка народила першу дитину до 01 липня 2014 року,  щомісячна допомога при народженні буде виплачуватися протягом 2 -х років , а до виповнення 3-х річного віку дитини , протягом року,  буде виплачуватися сума допомоги в розмірі 130 грн. Тобто  особи які не працюють до виповнення дитині 3-х років отримуватимуть допомогу по догляду за дитиною, у разі працевлаштування дана виплата буде припинена.

 

 

 

Інформація

щодо нової  адресної програми Уряду для соціальної підтримки малозабезпечених сімей  при оплаті житлово-комунальних послуг 

(компенсація додаткових витрат сімей)

 

1. Право на призначення компенсації мають сім'ї, середньомісячний сукупний дохід яких (за попередні шість місяців) не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї. Прожитковий мінімум сім’ї дорівнює сумі прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї (відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення).

Приклад: сім’я з чотирьох осіб (чоловік, дружина, одна дитина віком до 6 років, а друга - від 6 до 18 років). Заробітна плата чоловіка та його дружини складає 4500 грн. на місяць. Прожитковий мінімум для сім'ї становить 4764 грн. (1218 грн.*2 особи + 1286 грн. + 1032 грн.). Дохід сім'ї менший за прожитковий мінімум для сім'ї. Сім'я має право на компенсацію.

 

2. Для призначення компенсації потрібно звернутися із відповідною заявою до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації.

 

3. Для призначення компенсації разом із заявою необхідно надати:

3.1. Довідку про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб

3.2.Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (будинку).

 

4. Розмір компенсації визначається як різниця між розміром плати за послуги (у межах норм споживання) після підвищення цін і тарифів та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на послуги.

Приклад: до підвищення цін і тарифів на природний газ і теплову енергію (до 1 травня 2014 року) сім’я сплачувала за ці послуги 300 грн. на місяць, а після підвищення – 400 грн. Розмір щомісячної компенсації становить 100 гривень.

 

5. Компенсації розраховує ІНФОРМУЄ ться з місяця звернення за її наданням до завершення опалювального періоду 2014-2015 року

Розмір призначеної компенсації перераховується щомісяця підприємствам, що надають комунальні послуги, і зараховується на особові рахунки заявника.

 

ВАЖЛИВО:

Компенсація надаєnbsp;nbsp;ться на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

Для одержання компенсації сім’я має сплачувати свою частину платежу за комунальні послуги, у іншому випадку - надання компенсації припиняється. 

nbsp; державних соціальних стандартів у сфері житлово-ком nbsp;унального обслуговування.p class=/p

p class=

nbsp;

У житловому приміщенні зареєстрована сім

/p

nbsp;

Наверх ↑